Det brinner

Eller ja, gjorde.. Har tvättat flera maskiner så det hänger kläder över hela lägenheten. Hängde upp Emilias tröja på en lampa, som jag några minuter senare bestämde mig för att tända och vad händer? Joo.. M ropar på mig som håller på att dammsuga i köket, "Emma kom och kolla det brinner här" Hel lugn är han, jag får paniken och river ner tröjan som brinner.. springer in i badrumet kastar den i badkaret och slår på duschen, elden släkt. Jag blev rädd.. skiträdd. Tänk va fort det kan gå. Läskigt. Tröjan är ett minne blott, men lägenheten oskadd så som vi.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tur att ni är oskadda!

2008-07-25 @ 15:04:33
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0