Duktigt sleeten

Är trött och mår illa. Försöker äta bort illamåendet med morotsbröd med bara smör på och en clementin. Det känns lite bättre. Hasse ha vart här på middag, jag var dock inte kock. Det blev renskav. Regnet bara öser ner, men av någon konstig anledning tycker jag det är skönt. Det är mysigt att ligga under filten och höra regnet smattra mot taket. Nu ligger jag inte under någon filt men jag kan ju vid ett senare tilfälle. Iaf slutade jag jobbet 15.30, kom då på att jag har varken bil eller vagn (vagnen var i bilen) och jag skulle gå upp och hämta Emilia på dagis. Till saken hör att det spö regnade. Fick åka med Annika upp, tack =) .. Jag bar Emilia som absolut inte ville bli buren så hon fick gå själv, men då kan ni ju tänka er att det tar lite längre tid, eftrsom hon ska utforska varje sten och varje vattenpöl. Men hem tog vi oss och dyngsura var vi, jag hoppade ur byxorna just innanför dörren och där ligger dom än. Ska sätta igång en tvätt, lägenheten är en mess.. men såklart noll ork. Imorrn börjar jag inte förren 15.00 så jag kanske hinner röja lite. Måste även sortera ALLA Emilias kläder eftersom mycket är urväxt och större storlekar inta hennes byrå. Hon har en hel påse full med kläder som hon fått av hennes farmor. Kanon, för nu börjar alla strl 80 snart va för litet.
Daniel kom förbi och drack kaffe och va lite social med mig, nu har han farit och Emilia sover. Solo kvist igen, hoppas min love kommer hem snart. Skulle va mys me en film.
Jag kan inte ens snusa, så illa mår jag.. blää, undra om det är åska i luften, känner mig så tung i huvudet. Eller så är det bara sömnen som saknas.

Btw, Grattis till IDA som fyller 17 år idag =)


Nu ska jag ta tag i röran, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Ida

tack

:)

2008-07-22 @ 13:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0