En vaniljmunk och 50 cl vatten senare..

Sitter jag fortfarande här. Jag har fått sms dissen av både Malin & Evelina och Marcus. Jag intalar mig själv att det är min telefon det är fel på.
Jag vill se Så Som i Himmelen, nu var det längsen. Den är vacker, precis som kärleken.
Har nyss vart inne och tittat till min prinsessa som ligger och sover, vacker som en sommardag och som den klaraste vinternatten.

Tänkte äta upp en munk iaf för att dom inte skulle ligga och förstöras men jag kan berätta att det har dom redan gjort, jag mår illa och det ligger en halv munk kvar på mitt fat. Varsågod den som vill. Sockret på mina läppar smakar äckligt sött och får mig att tänka på light dricka.


Hur vet man att man tycker om någon?
-
Man blir glad då man ser honom/henne
- Man tänker på honom/henne

Hur vet man att man älskar någon?
-
 Man blir glad då man ser honom/henne
- Man tänker på honom/henne
- När man älskar någon så är man lycklig ihop med varandra

Nu ska jag duscha och sen krypa ner framför så som i himmelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0