Fascination

Här sitter jag efter ha proppat i mig en pizza, eftersom min family ha vart på äventyr idag medans jag jobbat så hängde jag med Daniel & Peter på pizzan efter jobbet. Sen satt vi och pratade på LBC och jag tjuvrökte, kände mig som 14 igen och det var för stunden rätt soft =P Jobb dagen ha vare kul och lugn.. värsta elit kollegorna jag har.
Imorrn blire jobb igen 7-13.30 sen höll jag på säga att jag har helg med si det har jag icket. Ska jobba även lör kväll. Men det är väl ok. Sen på söndag ska jag till Rundvik på middag hos min blomma Sandra =)

Nu sitter jag och längtar ihjäl mig efter min lill gumma som jag ska gosa med. Dom kommer nog hem snart =)
kvällen ska bli en mys kväll. Jag är trött. Låg och såg Irene Huss glasdjävulen igår natt... den va bra men hemsk.
Jag känner mig på strålande humör!!! =D

Idag gillar jag mitt hår, jag har lockat det med locktång.. skitfint. Jag ska aldrig klippa mig, jag ska ha långt hår jämt. Oj jag sa något positivt om mitt hår, framsteg =P
Har även blivit nominerad till :

Tack Lina!! =)
Nu är det min tur att nominera 7 st.
Mina favvobloggar är alltså:

Lina - Mys blogg, mys familj och mys liv
Frida - Cool och rolig mamma
Evelina - En "jag bjuder på mig själv blogg"
Mia - Söt tjej, Intressant att följa en 15 årings liv, påminner om mig själv i den åldern.
Madde - Rak och tuff blogg, håller inte inne med något. Vågar säga vad hon tycker!
Malin - Crazy kusin, helskön blogg
J - Så skön tjej, kul blogg

finns såklart fler, men era är jag trogna läsare till.
Nu ska jag lämna datorn.
Hanä!


Kommentarer
Postat av: Malinf

keep your friends close and your enemies closer haha;)

har glömt telen i bjur så du får messa till pes om du vill nåt:)

2008-07-10 @ 19:05:37
Postat av: M

Tack för nomineringen.

Hur gör jag för att nominera då? :S

2008-07-10 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0