Foolish games

Emilia sover, min kära sambo är inte hemma, lever säkert dubbeliv.. haha näe jag skojjar bara.
Min sms kompis dissar, eller det har gått typ 3 min sen jag skicka men jag känner mig solo. Kanske ska trycka en pan pizza och skita i att torka golven, men det är behövligt. Jag snusar alldeles för mycket i brist på godis och saker att göra.
Min svank hurts like hell, näe nu är jag där igen.. tycker synd om mig själv och beklagar mig. Men det är väl det du är till för kära blogg.. att lyssna på mig när ingen annan har tid? Jag saknar att ha nära vänner i bjur. Jag saknar Malin & Antonia som bor i city. Ibland vill jag flytta dit, men samtidigt vill jag aldrig lämna bjur. Jag har ju mitt liv här.
Alla är så utspridda och lever olika liv, tänk när vi var old 9B gang eller den såkallade "ligan" det som känns hemskt nu när jag tänker på det är att den tiden är förbi, men samtidigt är jag glad att jag inte är där. Ja ni kanske förstår vad jag menar eller så inte.

Jahapp, det är en solig afton och jag skulle gärna ha lite sällskap. Men eftersom det inte kommer hända så får jag helt enkelt umgås med skurmoppen och sedan soffan. Hittade 7 okända filmer här på databordet, har ingen aning vars dom kommer ifrån men blev lite intresserad av Svenskarnas egen historia - upplevelser från norra norrland. Kanske ska se den, sen finns det en annan goding - torsk på tallin, får mig ju att skratta iaf.
Jag är inte deppad, känner mig bara lite ensam. Nu fick jag svar av sms kompis :D nu ä ja int lika solo längre.

i guess thats all for tonight, i brist på annat kanske ni får ännu ett inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0