Godmorgon bloggen

Jag har alltså nyss vaknat, eller för typ 50 min sen. Jag & Emilia tog en låång sovmorgon och det behövdes verkligen. Nu är jag hungrig men det finns typ ingen mat. Bara till min arbetande sambo. Jag är för bra som alltid gör lunch till honom då han jobbar.. det är väl inte så självklart egentligen. Eller är det kanske kvinnans uppgift? Jag vet att vi lever på 2000 talet men det tror jag karlarna har glömt bort emellanåt.
Det är strålande sol och jag ska jobba kl. 14.00. Ska av smart och köpa med mig middag idag för det var visst något äckligt.
Mamma kommer hit kl. 13.00 och ska ta hand om lill gumman. Nu måste jag kamma håret och bädda sängen.



godingar leker =)

hejdaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0