gokväll bloggen

Här sitter jag efter jobbet, endast iförd klänning.Det var kallt när jag skulle gå hem, men varmt då jag gick till jobbet. Tur jag bor nära. Är inte speciellt trött egentligen, bara slö. Jobb imorrn med men bara 8-13. Skönt, hoppas solen vill lysa som idag. Alla peppar väl åsele och party ihelgen, jag peppar lugn helg och kanske marknad. Det är rärr drygt med marknader, mycke folk, trångt å jävligt. Men somsagt rätt trevligt annars skulle man väl inte gå eller? Man pressar sig igenom och tittar knappt på hälften. Nuu mina damer och herrar ska jag duscha och kanske lösa lite korsord och läsa mama.
Bjuder på lite ögongodis för er herrar


Sommarflicka Evelina

Kommentarer
Postat av: Evvan

Jäklar vilken snygg brud! En tiopoängare skulle jag säga, karlarna jett ju springa som bara den efter henne :)



Ska vi träffas idag/ikväll?

2008-07-17 @ 11:29:01
Postat av: Ida

Hör av dig om du kommer till Åsele =)

2008-07-17 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0