härlig dag

Imorse klev vi upp klockan 7, förbättring oja. Mår mycket bättre om jag får ut så mycket som möjligt på en dag. For till Nördmalíng och hämtade mamma & pappas gamla husbil som M och en annan har hyrt ihelgen. Dom har åkt iväg på annan ort och kommer inte hem förren på söndag kväll. Jag & Emilia for sedan in till Umeå och mötte Antonia & Patricia på Great Eastern för att äta en utsökt lunch. Sedan blev de lite city och shopping, handlade söta klänningar till Emilia på Lindex, va ta två betala för en. Kanon pris. Sedan for vi och kollade in Antonias lägenhet vilken var nice. Promenad längs älven och lite bad för Emilia. Hennes första bad ute, hon tyckte det var såå roligt och blötte ner hela sig, hon blev så ledsen när vi skulle gå. Söt gumman. Sen hem till mor och far, här ska vi spendera helgen.. mysigt att bli ompysslad emellanåt =) tyvärr ska jag jobba hela helgen vilket känns piss tråkigt men vad göra. Bara att härda ut. Börjar inte förren klockan 14.00 imorrn så om vädret är bra så hinner vi nog fara och bada en sväng =)

Kvällen har bestått av film hos Antonia här i bjur, hon följde med oss då vi åkte från stan. Vi såg Jumper, den var faktiskt bra och åt romröra på rostat bröd. Nu är jag en aning trött och ska lägga mig och sova så jag orkar upp imorrn. De här två lediga dagarna ha vart underbara.. nästa gång jag är ledig är på onsdag. Men det märks på lönebeskedet, så idag ringde jag H&M och beställde massa kläder. Så det är kul. Tror jag ska gå in på internet och beställa en väska också.. patti hade en så snygg.
Slutpratat, puss & gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det är en underbar grej!

Köpte den i Bulgarien men de finns säkert på typ järnaffären eller någon leksaksaffär.. barnens hus bör ju då garanterat ha sånna =)

2008-07-25 @ 23:18:32
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0