if you kiss me like that

Jag är hel slut i kroppen efter en hel dag i åsele. Men det var trevligt, köpte rökt kött och munkar. Sen va jag me Antonia en stund. Såg Adam Tensta på hembygdsgården men det var inte så mycket att hurra för (sorry adam) =P Nu är jag trött och har inte ätit någon middag, tror jag ska koka makaroner. Ikväll ska jag mysa framför tvn, övervägde en stund om jag skulle åka in till åsele ikväll men slutade ut det. Klockan var så mycket då vi kom hem och jag är somsagt trött. Då är det mer värt att vara pigg imorrn för imorrn ska jag ju jobba kväll. jamenvisst. 
Det kom fram en hel skara människor i annorlunda kläder idag, dom var inte från Sverige. Dom tittade ner i vagen och sa vilket vackert barn, läste på skylten och sa Emilia och log. Det var gulligt men en aning annorlunda
Om bara min kära sambo ville komma hem så vi kan kramas.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0