lördag

Soliga dagar har det vart, Igår for jag, Antonia och Emilia till angsjön och badade, lite prommis och sen jobb. Idag har jag jobbat hela dagen och är utslut. Jag undrar själv varför jag sitter vaken. Imorrn blir det jobb 7-16.30 och det tar emot. Ikväll for jag, mamma och brorsan och bada.. mitt första dopp för i år. Kallt va det. Sen hann jag med att hälsa på antonia och malin en snabbis. Har sett tv me mami o papi en stund och nu väntar sängen.

Som ni alla säkert  vet så har det hänt en hemsk olycka, en 17 årig tjej miste livet eftersom någon körde för fort. Jag känner mig ledsen då jag tänker på det, samtidigt förbannad.. alla fartdårar där ute, sänk hastigheten!!!! Jag skänker en tanke till hennes familj och anhöriga. Vila i frid tjejen, du var för ung för att dö. Det är hemskt att livet verkligen kan förändras på några sekunder. Så fruktansvärt!

Nu vill jag att älskling ska komma hem!!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0