Min dag

Alltså Emma idag. Jag sover och sover men blir aldrig piggare. Dagen har vart slö. Åt lunch som bestod av grillkorv och pommes, ha vart så sugen på det i flera dagar så jag gjorde olika maträtter till mig och M. Rätt bra för å va jag, men jag tog igen latheten till middag. Iaf fikade jag & Emilia med Daniel på pizzan. Sen hälsa vi på farmor/gammelfarmor och fick glass.. sen hälsa vi på M på verkstan, sen konsum & ica sen hem för att värma en pastarätt i stekpannan. När jag kom hem upptäckte jag att jag glömt att kasta soppåsen i soptunnan så grannes katter eller möjligtvis fåglar ha vart där och haft skrovmål, påsen var sönderiven och på hela bron låg alltifrån kaffesump, till pistagenöts skal och massa andra äckliga matrester.. va bara att börja städa =/ Jag är på urdåligt humör och även Emilia som vart grinig hela em. Blir alltså pannkaka av allt. Jag känner molvärk i magen och mår illa, finnig i hela fejset - PMS, ja snart kommer hon tant röd.

Lägenheten är en mess, har rensat ur Emilias byrå me kläder, ojoj vilka kläder hon har. Ska ringa H&M nu och beställa för 2000 kr, det är jag & lill hjärtat värda =) Hoppas bara jag har beställt rätt storlek.. beställer S.. tror nog de ska passa, men ett par jeans 28/32 är jag lite fundersam över.. äh, få väl banta eller äta upp mig annars.
Nu måste jag fortsätta städa och tvätta.. fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0