öga svi

Jag har inte kännt mig såhär utmattad på länge, mina ögon svider och kroppen känns tung. Jag känner mig deppad- brukar göra det då jag är trött. Är solo och lyssnar på Celine Dion - It's all coming back to me now. Jag håller med Daniel, är man inte deppad redan så blir man det av sån här musik. Men det är samtidigt så skönt att lyssna på sån musik.
Känns som det måste hända något, jag är så fruktansvärt utråkad och känner verkligen att allt går på rutin. Hate it! Bara jag kan förändra det.. jag vet. Men när jag blir såhär så blir jag som handlingsförlamad.. jag blir tillbakadragen, det är det sista jag vill. Har vart där en gång redan och det sög. Ska sova snart.. allt går segt för mig idag. En hemsk sak, jag kom på mig själv att känna avundsjuka idag, och det är dumt.

Jag väntar på en chokladkaka som inte verkar vilja komma, det är lite synd. För annars skulle det kanske ha gett mig en sockerkick eller åtminstone att jag blev lite happy över att få lite gottis. Richard tyckte jag hade blivit smal, han frågade om jag dragit ner på gottis hehe.. tror jag äter mer om jag har tråkigt.

Nu äre sista inlägget för idag, ha blivit en hel radda idag i brist på energi och ork att göra annat och kanske i behov av att skriva av mig lite.

There were nights when the wind was so cold
That my body froze in bed
If I just listened to it
Right outside the window

hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0