Rast

Sitter på jobbet och har min timmas rast, borde kanske lägga mig och vila en stund. Tur det finns säng och tur jag har youtube så jag får lite musik i mina öron. Efter jobbet ska vi upp till Bosse och äta middag, besök från el stockholmo är där. Pratade nyss med Gauri, hel härlig tjej!
Emilias urinprov visade inget så det känns ju skönt. Min fina lilla prinsessa.
Blir nog marknad för mig imorrn, kan bli trevligt. Kan ju inhandla en munk eller två. Usch det luktar potatisbullar.. jag har inte med mig någon mat, men är inte så hungrig egentligen. Får spara mig till middagen ikväll. Kanske slinker det ner ett vinglas till det.
Nu ska jag ringa Daniel tror jag. Är som tomt och tyst på jobbet utan han.

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0