Rundvik

Har nyss kommit hem därifrån. Sandra hade ett jätte mysigt hus och bjöd på jätte god middag, tack tack! =) Emilia var tröttis, har upptäckt nå utslag på hennes kropp, vet inte vad det kan vara =( tycker så synd om sessan som alltid måste vara sjuk och trött. Tur jag är ledig imorrn, blir nog inge dagis i veckan. Nu måste min älskling bli frisk.
Låna mamma & pappas bil och den gick pissdåligt. Så jag körde typ 80 hela vägen.. gick bra ändå för ja hade värsta bra musiken att lyssna på =)
Jag ljuger om jag säger att jag inte är trött, tro jag ska hänga en tvätt och sedan inta soffläge. Hoppas på en bra film.. de ä ju söndag. Bruka kunna va bra då. Imorrn ha ja noll plans, ha ingen bil så ja kan inte hälsa på lina heller. Suck! Jag vill ha en egen bil. Men om ja så rik va. Får rulla tummarna och säda helt enkelt.

Känner att ja ha boring blogg, men för privat får det inte bli. Då får ni för mycket att prata om =P

hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0