snabbis ikväll

Jag skriver bara en snabbis. Har jobbat 8-13. Helt död efter de passaet fast det är det kortaste. Har varit hos mamma o pappa hela dagen, ätit tacos och powernapat på skin soffan. Skönt. Nu är jag halv pigg igen och inväntar Evelina som ska komma på besök. Imorrn har jag vart snäll och bytt pass med Jennie som ska till åsele, jag ska alltså jobba till 16.30, inte 12.00 som det var tänkt. Tur jag är elit så det går bra. Emilias besök på VC gick bra, har tagit ett urinprov, få se vad det säger. I övrigt var allt bra, hoppas hon är på bättringsvägen.

kanske hinner med ett inlägg senare.. annars få ni tjå er till imaran.
adios!

Kommentarer
Postat av: Gojj

Emma de är ju go turen :D

2008-07-17 @ 23:27:09
URL: http://gojjgojj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0