Spola tillbaka

Ja, känns som jag skulle vilja spola tillbaka tiden lite, lördakvällen gick så fort och jag vet att jag inte kommer ha så kul ute igen på länge. Det andra är att jag skulle vilja minnas lite mer.. ja va som en yr höna som skulle springa runt och hinna så mycket som möjligt på så kort tid. Men i guess thats me! Tur att vissa påminner mig. Jag älskar Bjurholm, och jag tycker om alla som bor här, mer eller mindre men med en eftertanke är det ingen jag egentligen ogillar. Gammalt groll är glömt för längesen. Jag kanske har blivit vuxen.

Idag har jag jobbat 7-12 och jag vet att jag kommer trivas när jag börjar där i höst. Sen gick jag & Erika upp på byn med barnen och träffade Malin och Evelina. Satt och surra en stund och åt glass. Sen gick jag och lill älskling hem. Stannade och pratade med mina kära kollegor och det slog mig då vad mycket jag tycker om dem och vad jag är glad i deras sällskap. Jag känner mig lite nere.. kan som inte klura ut vad jag ska göra för att jag ska bli uppåt igen.

För att ta mig ur pizza/skräpmats träsket gjorde jag kyckling gryta och pasta till middag.. blev lite stressigt med en hungrig dotter som stod och slet mig i benen samtidigt, men efter en mätt mage kommer humöret tillbaka, precis som på mig.

Såg så som i himmelen igår och jag grät, det är så vackert.. ibland undrar jag om allt som upplevs på film kan hända i verkligheten eller om det bara är i allas fantasier.

Ibland behöver även jag en klapp på axeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0