LOVE

Det är söndagkväll, känns inte alls jobbigt att en ny jobb vecka tar sin start imorrn eftersom jag har jobbat hela helgen. Bara att köra på! Ser fram emot min lediga onsdag då jag och lill gumman ska hälsa på Lina i gräsmyr. Åt middag med mamma, pappa & brorsan. Blev kasslersallad och vitlöksbröd, de va mumma. Sen for jag och Emilia hem till lägenheten, borta bra men hemma bäst, fast iof känns det ju som hemma hos mamma o pappa också. Emilia va trött så hon sover, Malin & Nicole kom förbi och förgyllde min tillvaro. Jag har snart om ca. 4 bitar smällt i mig en 200 grams choklad kaka. Oj va gott jag mår. Jag tänker skita i att sluta snusa på tal om ingenting.. nån last måste jag ju ha. Väldigt omoget uttalande, jag vet .. men just ikväll är jag otroligt anti. Jag har mensvärk, suck.. jag mår illa, skulle tro det beror på all choklad och nikotin just nu. Är trött, ska sova tror jag.. inatt kommer älskling hem =D jag längtar!

and i try, oh my god do i try.. i try all the time. and i pray, oh my god do i pray, i pray every single day.
I scream of the top of my lungs, whats going on??


Jag sitter och läser om flickan som blev påkörd och miste livet. Jag känner mig så ledsen, jag kände henne inte.. men det är så fruktansvärt. Hon hade hela livet framför sig. Det är hemskt att saker och ting kan förändras så fort. Man ska ta vara på all tid man får här på jorden.

Lite bider på mitt allt!










I'm head over heels goddess of mine
Your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back
the glory you found
I'm in deep debt, without you I wouldn't survive

The heart is pumping for my life
the mind is happy and I,
I will love you forever

I'm not ever alone
You're not ever alone

Kommentarer
Postat av: ida

hon är så söt, så söt =)

2008-07-27 @ 23:24:32
Postat av: Lina

Vi ser också fram emot det! =)

2008-07-28 @ 13:14:25
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0