every night

Det är onsdagkväll och jag är tröttare än tröttast. Fick en sovmorgon till kl. 12 idag, skönt men jag är fortfarande trött. Tog en powernap på soffan också.. men inte hjälpte det. Dagen ha vart bra, men kort. Jag & Emilia for på hembygdgården och fikade med Malin, Perra, Nicole och Evelina. Sen ha det som inte hänt så mycket. Har ätit korv och makaroner.. upptäckte att Emilia har feber, igen! Jag blir tokig.. varför har hon feber jämt? Lill hjärtat mitt!

Back to work imorrn, så jag antar att jag måste försöka sova tidigt. Har blivit några sena kvällar nu. Skulle gärna lägga in en bild eller två men tyvärr så orkar jag inte nu. Blir lite harpan och sen ska jag platta mitt lurv till hår.
Kanske ska se Irene Huss - Glasdjävulen om jag orkar också.

Hade tänkt bjuda på en skönhet men denna blogg är ju alltid nå knas me.
hujj!

Kommentarer
Postat av: Lina

Så där var det när Elias började på dagis ifjol också, han hade feber heeela tiden, hann knappt bli frisk så fick han något nytt. Det la sig typ efter ett halvår kanske, men han har nog inte vart sjuk en gång sedan han slutade på dagis faktiskt!

2008-07-09 @ 22:02:17
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: M

Ja det var ju tänkt att ja skulle inskolas på röda snart. Vi ser väl när det blir. =)

2008-07-09 @ 22:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0