av längtan till dig

God dag lördag!
Halv slö känner jag mig, även fast jag sov till k.l 10.00 + att jag sov 3 timmar igår efter jobbet. Så mycket brukar jag aldrig sova men det behövdes verkligen. Emilia är feberfri men slö. Har lagt henne nu och hon gjorde inte något väsen av att hon misstyckte att sova en stund. Lilla hjärtat!
Åt en utsökt middag igår, kom på att vi skulle bjuda mami o papi. Så det blev grillad fläskfilé, potatisgratäng, majskolvar, rödvinsås och champinion stuvning, Det slår mig nu att jag blir förvirrad över hur man stavar champion? aja.
Jag ska jobba snart.. 14-20.30 känns en aning tungt men så går det då man ska byta tur för att kunna gå ut och roa sig men det var det värt.

Nu efter helgen så går dom som ha jobbat första perioden på semester, så med andra ord kommer jag sakna er. Men då kommer ju alla andra tillbaka vilket blir roligt såklart =) fatta va fort den här sommarn kom å gå. Lite panik infinner sig i min kropp. Men jag skjuter undan tanken.

Det är vackert väder ute men ja pallar inte sola. Jag kan ta ännu en blek sommar. Det gör liksom inget. Kom på igår att jag är verkligen inte fåfäng, men ibland skulle det vara roligt att vara det. Längtar ihjäl mig efter att få äta mat med mina vänninor imorrn, mina underbara vänner vad skulle jag göra utan er? Känner mig i behov av att prata med någon som förstår.

Nu ska jag ut på bron och kolla läget.. Löjligt!! Varför återvände jag till nikotinträsket efter jag slutat amma?


med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0