if i could be sweet

Igår STOR städa jag dasset,  torkade alla ytor och skurade allt som gick att skuras. Jag har inget problem med det som folk kan tycka är äckligt. Det är rätt skönt. Sen skurade jag även köket, men det känns som det var skitsamma för jag går barfota med skitiga fötter inne. aja, känns ju ändå bra att göra något åt röran. Målade tånaglarna med ett orange nagellack, det såg för jävligt ut så jag ändrade till rosa idag. Better. Hittade inga kläder på FS, det gör jag aldrig.. inge illa menat, det är fina kläder men jag passar helt enkelt inte i dom. Känns boring att va typ jeans svart nu när det är sommar men vad gör man utan fina kläder i garderoben? Jag vill hitta en fin somrig klänning. hinner inte till city imorrn heller.. whatever okej.

Jag har ingen bra musik alls på datorn och är ruskigt less på de som ligger i mappen under namnet Emmas bästa. 
Jag har ätit en pan pizza till middag (andra dagen i rad) men när det är varmt är jag inte hungrig och har ingen ork att laga mat. Gjorde iof makaroner och köttbullar till lunch men det är ju piece of cake. Såg båda filmerna igår, den där norrlandsfilmen från 1906-idag var väldigt spännande och torsk på tallin är ju en höjdare. Sen sov jag.. måste göra en tidig kväll ikväll för annars kommer jag inte orka med helgen. Kan ana att jag kommer va dyngslut ändå, har tagit på mig att jobba mån-tis fast jag egentligen skulle vart ledig. Men vad gör man inte för att ställa upp, jag var visst sista hoppet.

Emilia ligger och pratar, hon är så gullig.. hon har haft några dagar nu då hon är uppe i 110 hela tiden inte en lugn stund. Jag försökte lägga mig med henne i soffan och se lite disney men det slutade med att hon hoppa på mig och slet i gardinerna och blommorna. Känns som det var längsen jag la upp någon ny bild men jag har inga batterier i kameran och telen är så dryg att tömma, men jag ska bättra mig.
Här kommer iaf en på hjärtat mitt ikväll:


En annan dag:

gumman gillar att äta själv.

Har ju glömt vad jag har gjort idag, haft besök av Daniel som förövrigt inte vill va med på bild men gillar dock att fota mig, helst när jag äter =P


sen vart på byn och försökt bli brun under solens strålar, hälsat på farmor en snabbis och fått rågbullar. Lekt i lekparken, nej nu vart ja sugen på en rågbulle.. hoppas vi ha smör hemma. Vi äter typ aldrig bröd.
aja hanä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0