Don't tell me you're sorry, Cause you're not

Okej, min minisemester jag planerade gick i stöpet. Efter att ha pratat med hotellet i lycksele och fått veta att lyxsviten jag hade planerat att sova i imorrn natt var bokad. Den sviten hade både bubbelpool och bastu.. Fett najs det hade vart men vad göra när man jobbar jämt. Finns ingen lucka. Har inte vart ledig en hel helg på läng, förutom förra. Inte förren i agusti har jag en hel ledig helg. Men det är självförvållat som allt annat.. så nu ska jag sluta klaga och vara glad över att jag har ett jobb jag trivs utmärkt med.
Iaf jobbade jag på avdelningen jag ska få min tjänst på idag. Kände mig lite vilsen, hade ju inte koll på allt som jag annars har och det är jobbigt att heta emma och inte ha koll.. men det gick bra ändå. Jag är ju elit =P

Sitter och lyssnar på Elvis, han ha så fina låtar.. jag blir kär i hans texter.

Maybe I didn't hold you
All those lonely, lonely times
And I guess I never told you
I'm so happy that you're mine
If I made you feel second best
Girl, I'm so sorry I was blind

You were always on my mind
You were always on my mind

Annars då? Jo jag är trött än efter helgen bravader och jag lyckades inte ta ett enda kort, inte för att jag hade med mig kameran men telefon hade jag väl kunna plocka fram, nej det glömdes bort som både tid och rum. Eller nu såg jag att jag hade tage två posar bilder på mig själv som självklart inte blev bra. Antonia hade sminkat mig så snyggt, hon är bäst på det! Själv är jag kass på vad allt som har med mode och skönhet att göra.. jag vet inte vad jag är bra på. Hatade alltid när man skulle skriva ner 3 bra och 3 dåliga egenskaper om sig själv typ i skolan. Jag komme aldrig på några bra förutom snäll och man kommer inte alltid så långt med att vara snäll jämt.

Har 3 munkar som ligger och väntar på mig i skafferiet, samt 2 godisremmar. Synd att jag inte är sugen.. munkarna lär ju inte va lika goda idag som igår. Hoppas jag inte fastnat på kort hos någon annan heller, det räckte med bilderna M hade tagit då vi kom hem och jag råkade somna på köksgolvet. hmm..Jag vet, men jag var sååå trött.

Nämen lira lite harpan kanske, det är mitt nöje, kanske borde ta upp korsordslösandet igen för det händer inte mycket på stigen om kvällarna.
lär bli ett inlägg till ikväll, i feel it.

Mamma älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0