klagomål

Vaknade hel spräng imorse, jag är så trött. Emilia och jag tog lite sovmorgon, Vaknade kl. 11.. sen bar det iväg upp till svärfar som bjö på lunch och sen säga hej då till stockholmarna som vart uppe en vecka nu. Kändes lite tråkigt, är ju inte så ofta man träffas. Sen klockan 13.30 lämnade jag Emilia på dagis. Hon grät då jag gick det gjorde hon även igår..(det brukar hon inte göra annars) nu till mitt klagomål.
Det finns ingen ordinarie personal från avdelningen Emilia går på. Varför? Jag misstror inte alls vikarierna eller annan ordinarie personal från andra avdelningar. MEN varför ta semestetr alla tre samtidigt? Jag tror inte det är några problem för de äldre barnen som kan göra sig förstådda, men för de yngre.. som Emilia. Igår hade hon sovit jätte dåligt. Då kan man ju undra om det beror på att en människa som aldrig lagt henne förut gjorde det. På mitt jobb är det jätte viktigt att ordinarie peronal finns kvar på alla avdelningar under hela sommaren. Det finns något som heter två semester perioder!! Det gör ont i modershjärtat att lämna min lilla älskling gråtande med både personal och andra barn hon inte är van vid. Det skulle för mig som förälder kännas mycket tryggare att veta att Emilia har någon omkring sig som hon känner igen och som känner henne bäst. Så där Bjurholms barnomsorg har ni gjort ett stort misstag. Jag kommer ringa till chefen och klaga!

Det är piss väder och jag ska snart fara på jobbet. Hoppas på en lugn kväll. Jag är sååå trött.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag förstår att du blir upprörd, det skulle jag också bli! En av fröknarna på dagis avrådde mig till att ha Wille på sommardagis av den enkla anledningen att det är stökigt med vikarier. Nu hade vi så tur att det löste sig och att Wille fick fem veckor semester, annars hade vi inte haft något val. Ring och klaga, det skulle jag gjort! kramar!

2008-07-22 @ 14:51:20
URL: http://fredan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0