ZzZzZz

M drog upp persiennerna och drog upp mig ur sängen strax efter 12 då han kom hem på lunch. Jag har fortfarande inte fått på migt nå vettiga kläder eller borstat tänderna, inte kammat håret för den delen heller. Men det är väl dags nu för om cirkus en timme ska jag infinna mig på jobbet. Jag hade hellre legat kvar i sängen hela dagen och inte rört mig en millimeter. Så känns det. Emilia sover också, ha gjort det i 2 tim nu, snart kommer hennes farmor och hämtar henne. Hoppas hon känner sig piggare så hon orkar leka me little mickey.
Min lunch blev nudlar och ett glas fanta. Emilia åt faktiskt lite mat till lunch, förbättring =) Nu måste jag bädda sängen som är fläckig av choklad.. jag är en gris.

hejdaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0