Ain't no sunshine today

Hello och god morgon måndag! Kanske god förmiddag låter bättre? Här sitter jag på jobbet och har rast, Daniel ringde imorse och frågade om jag kunde jobba och självklart ställer jag upp för laget! =) Jobbar till kl. 14.00 så jag hinner ändå med lite idag. Dessutom regnar det, eller har väl regnat inatt, ändå härligt på något sätt, luften blir så härlig och när man är sjöblöt av svett på worket kan man gå ut på balkongen och svalka sig skönnt! Är på väldigt bra humör idag fast jag inte har fått så många timmars sömn. Kunde inte sova pga värmen, sist jag kollade på klockan var den 01.00 så jag somnade säkert inte förren vid 2 tiden.
Emilia var på strålande humör imorse och var jätte mysig, känndes då inte alltför roligt att kliva upp ur sängen men vi har ju eftermiddagen ätt mysa på.
Känns som det här kommer bli en rolig vecka. Sol i sinne, glad inne.

I eftermiddag blir det nog träff med mammorna, iaf Lina so far.. =)

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Mia

alltså när det gäller bilderna du fråga om, du har ju redan satt dit en bild och några snäpp ner så finns det några siffror som man kan ändra på så ändras storleken. jag vet inte om det var det du menade annars får jag förklara en gång till



#header {

background: #FFFFFF url() no-repeat right center;

padding-left: 30px;

padding-bottom:15px;

padding-top:30px;

margin: 0px 0px 20px;

width: 800px;

height: 180px; << jag har ändrat till 180 från typ 55.

2008-06-09 @ 18:12:39
URL: http://diferente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0