Anti

Jag är oerhört sur idag och fråga mig inte varför. Kanske beror det på lite sömn och mitt halsont. Men ändå känner jag mig inte trött.. fick sova till strax före nio imorse. Min lill älskling är också trött, hon har bara grinat på morgonen. Har lagt henne nu och hoppas hon ska vakna upp pigg och glad och smitta av sig lite på sin mamma. Det är vä halv varmt ute.. måste väl pallra oss ut på eftermiddagen fast det känns drygt. Har ingen ork i kroppen, ikväll.. jag vet att jag säger det varje kväll men nu äre allvar, jag måste sova tidigt. Jag orkar inte med detta annars. Kunde inte sova innan min M kom hem igår, fast jag försökte febrilt. Jag funderar så mycket och då går det verkligen inte att sova, måste väl laga lunch också till min arbetande karl, det tar emot just nu.. får bli nå simplet. Ja vi måste ju också äta Emilia och jag, när jag är opepp på allt så är mat det drygaste jag vet. Ska iaf göra en köttfärspaj till middag, det är ju inte svårt, ska kanske köpa mjukglass idag så jag blir lite happy.
Orkar inte bjuda hit några mammor idag, isf få vi träffas ute, men jag orkar inte ta tag i något.. vänatr och ser. Lina vill jag iaf se innan hon drar till gräsmyr, det låter som hon ska flytta till andra sidan jordklotet, men hon har ju alltid vart min vän som bor på byn som jag.. alla andra bo ju i byar eller big city ume och då är det inte lätt när man bara har en bil och Lina och jag ha ju alltid setts ofta, förutom nu när jag jobbar och tiden inte räcker till. Lina är en super mamma tycker jag, jag beundrar hennes energi alltså, hon orkar med att ses och hitta på saker, gå ut tidigt på morgonen och hinner göra så mycket. så skulle jag också vilja va, men jag är bara slö och seg =P

Har försökt skriva blogg 3 ggr nu men datorn bara jävlas så jag lägger ner det här nu. nu blir det lunch och sedan glass. =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Nämen oj vad gullig du är! Du är ju också en supermamma, du har alltid kliniskt rent hemma och du hinner väl göra massvis med saker du med. =)

Känns tråkigt att flytta faktiskt men samtidigt roligt förstås =D

2008-06-19 @ 20:33:24
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0