Av chocklad blir man glad

Körde nyss upp på kiosken eller Jonte's som de numera heter och köpte en 200g schweizernöt, oh va gott! Dagen ha vart slö, jag & Malin ha legat i soffan och surrat medans flickorna sov- Skönt, tog en alvis och huvudvärken släppte, thank god och thank god att jag börjar känna mig bättre. Jag kan andas genom näsan nu. wihoo!
Svärmor var ledig imorrn på em så hon kan vara med Emilia så hon få va hemma en dag till och kurera sig =)
Nu ska jag se film och mysa i soffan, sedan krypa ner nyduschad i renbäddad säng, då sover man som en kung, eller i mitt fall drottning. åh vad jag ska sova gott inatt, och vara pigg och utvilad imorrn då det är back to work.

ha de bra!

Kommentarer
Postat av: idamari

Men jag med. Jag är också förkyld, men jag började jobba idag och allt känns ändå rätt ok :D

2008-06-23 @ 22:30:47
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0