Det går dåligt i harpan

Jag har lagt hur många som helst men den vill aldrig gå ut. Idag har jag jobbat, har gått fint. Sen åt jag mat hos mami och en underbart god kladdkaka med hasselnötter, never stop och daim som brorsan & hans tjej gjort och såklart grädde till det. Jag är trött, tog en liten powernap efter middan. Ska duscha, vika lite tvätt och sen krypa till kojs. Upp och jobba imorrn igen. Om jag har tur har jag bytt bort min lördag kväll så jag kan gå ut och roa mig på själva bjur-dagar. Skulle va najs, va längesen nu.

Nej nu ska jag lira lite mer harpan hehe.
Det blir visst aldrig som man tänkt sig!

Kommentarer
Postat av: sofie

Vilken söt design du har.

2008-06-30 @ 21:45:11
URL: http://sofiegreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0