Efter regn kommer solsken

Likaså, efter dåligt humör kommer bra.. Jag och Emilia for ut och lekte i solskenet och jag sken upp. Min underbara dotter kan få mig att må så bra. Sen badade hon innan det var läggdags. Nu viker jag tvätt samtidigt som jag surfar lite. Hasse är och hälsar på också =) Kom på för typ 5 min sen att jag har en full godispåse i skafferiet, vilken lycka hehe!
Känns inte jobbigt längre att jag ska jobba imorrn, min energi är back. Det är inte lätt alla ggr att va kvinna full med hormoner, humöret kan pendla snabbare än en klockpendel. inte riktigt sant men det lät bra =P

Näe nu ska jag städa och fortsätta va happy! Jag har underbara vänner, TACK för att ni finns! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0