friday night

Här sitter jag och spelar harpan igen, gillar det alltså.. Middagen bestod av grillat, min M hade införskaffat oss en grill idag. Till det blev det grekisk sallad, vitlöksbröd, lyx potatis sallad, champinion sås och coca-cola. Mumma. Lill gumman våran va så tröttis när hon kom hem från dagis vid halv fem tiden så hon orkade knappt äta, somnade snabbt. Inte så konstigt med tanke på att hon vaknade kl. 05.00 imorse och inte ville sova mera, det ville mamma o pappa kan jag lova =) så jag är trött jag med, ska sova nu.. snart, efter lite harpa.

Fredag den 13e idag, en otursdag enligt vissa men för mig är det en tur dag. Jag ska få en fast tjänst till hösten som det lät =) MEN en tår kommer rinna från mitt öga när jag lämnar "min" avdelning som jag arbetat på sedan februari 2005. Jag tycker om er så mycket och jag kommer sakna er. Tur det är nära så jag kan komma över och säga hej ibland.

Hoppas på sol imorgon för vi ska vara ute och leka lekar, äta smörgåstårta och umgås me släkta!

Trevlig semester till er som nu har 4 veckors ledighet att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men halla grattis ju!! Pa vilken avdelning blir det da?? pa min hoppas jag!

2008-06-15 @ 09:08:31
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Gojj

Åh guud vad kul emma! Vilken avdelning ska du börja på då?

2008-06-15 @ 12:04:44
URL: http://gojjgojj.blogg.se/
Postat av: sLAKTARN

FAN VAD NICE ATT DU LYCKAS SKRIVA vitlöksbröd IHOP, MEN INTE lyx potatis sallad. STYCKMORD!

2009-04-28 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0