hej igen bloggen

Jag känner mig ensam idag, jag är ju inte ensam jag har ju min gullunge men hon går inte att prata med på samma sätt. Ringde Lina men hon va på väg till Gräsmyr så vi fick äta glass själva. Sedan va vi på ica, jag köpte dricka som jag ska ha med mig på jobbet imorrn, vi ska äta go mat jag, helena och bertil. Nåt roligt måste vi ju få ha på midsommar vi som jobbar.Emilia och jag ha vart i lekparken här utanför en stund, det är varmt idag.. till och med så man svettas. Jag som tog på mig leggings under klänningen. Eftersom Emilia inte ville somna i vagnen gick vi in och nu sover hon så sött. Jag funderar på sätta mig på bron och sola men jag har seriöst ingen lust, min abstinens efter att bli brun är som bortblåst. Jag får leva med att vara blek året om så är det bara. Jag har lust att slå sönder den här datorn för internet kopplas av hela tiden. Jag sitter och dricker lemon te. Nu eftersom internet är borta måste jag starta om den här piss datorn så jag kopierar texten och sparar den, för annars måste jag skriva om alltiihop.. intresseklubben antecknar förstår jag. Jo nu sätter jag mig ute och läser min mama tidning jag fick igår.. Nu går alla på ledighet och jag går på jobbhelg, äre int underbart så säg.

Dagens outfit:

klänning H&M -98 kr
Vita leggings Gina -50 kr?
bilden bli lite störd eftersom spegeln är delad men bättre än inget.


kusinerna på farfars bakgård i söndags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0