hej igen

Okej, efter lite glad musik är jag på bättre humör igen, världen går ju lixom inte under för att Sverige är ute ur EM. Men några minuters surande är det värt. Jag har noll koll på vilka blogg adresser jag hade på mina kontakter förut.. alltså jag minns ju en del men kan inte ni som läser min blogg skriva in era blogg adresser i kommentar så jag kan snabbklicka? =)
Undantag är:
Lina
Madde
Mia
Sara
Evelina
Malin
Malin
Maria
Frida

öhh var det alla? haha nej någon har jag nog glömt.

Jag har ont i halsen och svettas, suck nu äre min tur att bli förkyld, men nej tro inte att jag blir sängliggande. Jag ska fortsätta som vanligt bara drygt att snyta sig och dricka te i värmen, vilken värme förresten? =P

Alphabeat - Fascination

Jag borde sova men trro det blir lite harpan, kan ändå inte somna förren älskling är hemma.
HUJJJJJJ!!!

Kommentarer
Postat av: Evvan

Jag vet inte riktigt när jag kommer att vara där i sommar, men kanske från v.30-31 och framåt..? Beror lite på. Men jag har då ingenting inplanerat från v30 iaf :) Förutom Lulekalaset första helgen i augusti.

2008-06-19 @ 08:30:25
URL: http://evesve.blogg.se/
Postat av: Mia

det kommer nog aldrig gå riktigt bra för sverige, tyvärr!

2008-06-19 @ 11:20:04
URL: http://diferente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0