I wanna make love in this club

Idag jobbar jag, har rast för tillfället, måste understyka det så ingen tror att jag surfar på arbetstid. Well, det regnar och det är skönt för jag är inomhus. Som tur är finns youtube så jag har lite music att lyssna på. Nu är det Usher - Making love in the club, skön låt.
Dagens outfit då?
Jo mörkblå arbetsbyxor, vit v-ringad arbtesrock med matchande mörkblå inslag vid ringningen och fickorna samt ljusblå fusk foppa skor. Ett vitt diadem pryder mitt huvud, om ni har tur får ni en bild senare ;) Jag kan inte säga annat än att jag är smashing hot på jobbet.

Slutar kl.14.00 idag, då hoppas jag det har slutat regna för jag ska hämta lill gumman på dagis och jag har ingen bil. Sen vet jag inte vad som händer.. bara ta det lungt. Såg Sunes sommar igårkväll, den är så klockren. haha det känns som det skulle kunna vara vilken svensson familj som helst, total kaos.

Nu ringer Antonia, kul å få surr lite! Skriver senare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0