late night

Nu är jag hemma efter en kväll på jobbet, jag har jobbat stenhårt och även hunnit med att baka en god kaka. Dom skrattade åt mig när jag sa "Nu kan vi väl fikaaaa" med en djup suck och svetten i pannan. Vi satt ute, tjur satt ute i blåsten. Jahapp och som vanligt när man kommer hem så hamnar man här. Lill gullegumman sover och svärmor ha fare hem. Min love är inte hemma.
Har iaf bytt tur imorrn så jag jobbar 15-21.30 istället för 7-15.45 så jag kan vara hemma med min prinsessa som är sjuker. Tror det är tänderna som spökar för hon dreglar mycket och har inte hög feber. På torsdag blir det nog dagis. Hon ha inte vare där på länge nu så hon tycker säkert det ska bli roligt =)

Annars är allt som vanligt, jag har tryckt i mig tortilla cheese chips och sitter nu och mår dåligt. Nu har jag slut på snus, och jag ska göra ett seriöst försök att sluta på rikitgt nu. Jag tror jag kommer klara det.

Nu ska jag duscha men det känns drygt... sen sova säng. Känns inte alltför dumt att jobba kväll imorrn ändå eftersom jag är en aning tröttis. Hoppas Emilia också vill ta sovmorgon, skulle inte tro det men ;)

nu känner jag för att kramas.
gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0