Det är nu som livet är mitt

Jag har ont i huvudet och mår dåligt, och jag vet vad det beror på.. jag är trött. Min korta nattsömn har gett resultat. Låg och funderade på livet efter detta, alltså vad som händer.. när jag tänker att när jag är död kommer det att gå flera hundratals år men jag kommer aldrig att finnas mer på denna jord. Då får jag liksom paniken. Ni kanske tycker det låter knäppt men prova ska ni få se. Iof ska man ju inte tänka så, men det är svårt att låta bli att undra, kommer man till himlen och får träffa alla nära och kära som gått bort, eller är det svart? Jag är övertygad om att det finns något efter detta. Hoppas det är bra!
Emilia är också trött.. har lagt henne nu. Köttbullar och makaroner till middag, orkade inte med något mer avancerat. Har nu plockat undan lite och ställt upp stolarna på köksbordet, hade tänkt torka golven.. det behövs. Känner inte peppen, inte heller för att vika tvättberget som ligger på sängen. Men jag kommer göra det ändå.
Annars har Lina, Elias och Loke, Emma & Jesper vart här idag.
Vet inte om det blir nå city imorrn, vet inte om jag orkar.. blää vad jag är less.

Sitter och försöker lyssna på lugn musik men antingen äre musik som får en att få ont i magen eller så är det skilåtar. Kanske får he på lite pepp musik istället, jag skyller på piss vädrets fel (jag vet att jag skrev i förra inlägget att det var härligt men jag har ångrat mig)
Kanske ska dra in till city och shoppa lite imorrn ändå.. kanske gör mig på bättre humör? Det där med dagens outfit är ganska roligt ändå.. men ni skulle inte vilja se min idag för jag har bruna mjukisbyxor från H&M som är lite små och en randig tröja från effes. Mitt hår är lika ruffsigt som en nyduschad, Daniel påminde mig.. haha!

Dagens bästa är iaf  "De ä ba å känn me fingre om de ä blött eller torrt"
Vi pratade om blommorna som stod på balkongen, kan lätt misstolkas om man har humor!
Hujj!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha vadå, jag visade ju mina gammkläder så why not? headern är klar =)

2008-06-09 @ 20:35:36
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Ida åsele

vilken fin blogg =)

2008-06-09 @ 21:32:15
URL: http://idalillstrimma.blogg.se/
Postat av: Ida åsele

vilken fin blogg =)

2008-06-09 @ 21:32:46
URL: http://idalillstrimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0