Outfit, bebis och barn

Nu sover sessan min och Malin, Nicole och Emmy ha fare heim. Ska torka golven men det känns lite drygt så vi ser hur det blir med den saken. Fiskpinnar och potatismos till lunch inte det godaste men enkelt, ska avancera en aning till middagen tror jag =P

Har tänkt lite på det där med dagens outfit och det kan ju vara lite kul, så jag börjar idag:

Vitt linne H&M - 59.50 kr
Grå stickad tröja H&M - 149 kr?
Svarta baggy jeans från Veromoda - 499 kr

Har laddad hem värsta bra låtar, digilistan is the shit, brorsan retas jämt med mig för jag vill ha låtar från digilistan haha han tycker det är skit musik.
Vet inte vad jag ska skriva, är pissed off på vattenfall som drygar med räkningar från emmagränd, jag flyttade ut sista feb och får fortfarande räkningar. Har ringt 2 ggr men dom verkar ju inte förstå att jag inte bor där längre.
Blir lite fler bilder:

Min Emilia plockar blommor

Nicole 1 månad

Nu ska jag njuta av mina låtar och städa lite!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0