PMS

Jag är på dåligt humör, har i stort sett vart det hela dagen.. mer eller mindre. Efter jobbet tog det mig lång tid innan jag änteligen kom till lekparken, tog till och med bilen.. för annars hade jag väl vart framme då alla gick hem. men det var trevligt och medans de andra satt i skuggan satt jag och försökte få lite färg. Inte så lätt då jag var tvungen att springa efter Emilia som ville klättra upp på allt hela tiden. Fick lite färg ändå. Jag är typ besatt av att bli brun. Men det beror nog på att jag vart tjock och blek länge.. så nu vill jag va smal och brun. Fast min mage lär nog aldrig försvinna om jag inte gör ett seriöst försök att träna bort den vilket vi alla vet inte kommer hända så nog om det.

Iaf så somna jag tidigt igår, före klockan tio, vakna 06.40 och då vart det lite stressigt att göra oss iordning och åka upp dagis. Men jag hann, kanske kom några min försent men vad gör det. Är ju allt jämt i tid annars så.

Underbar dag har det vart och jag åt nudlar till middag, sen åkte jag upp och köpte mjuukglass till mig o love. Guu va gött det var. Ska duscha och göra en tidig kväll ikväll med.. för imorrn ska jag upp med tuppen och åka in till big city, just det måste ringa mamma och höra om hon kan komma ner med bilen också.
Jag antar att mitt dåliga humör beror på att tant röd ska komma, känns i hela kroppen. Kvinnan fick all smärta alltså.. fast jag skulle inte vilja vara man, dom fatta ju ingenting ju haha. Sen är det mäktigt att föda barn, det får aldrig dom känna, fast dom är nog glad att slippa smärtan.. som dom klagar över en förkylning skulle dom aldrig palla, vi är starkare!

Lite pics från idag
image155
Lina& Loke, Emma & Jesper

image157
Diana & Tindra

image158
prinsessan min


Kommentarer
Postat av: Lina

Precis, självklart vill man ju få privilegiet att få föda barnen, det är värt alla skithormoner och allt!
Ha så kul i stan idag =)

2008-06-05 @ 08:04:52
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0