rast igen

Här sitter jag på min timmes rast och funderar om jag ska gå hem eller inte. Jag har rast i 40 min till och jag bor bara ett stenkasst från jobbet. Men då måste jag byta om vilket känns oerhört jobbigt. Hade tänkt vara smart att skala potatisen vi ska äta till middag så det går snabbt då vi alla kommer hem halv 5 trötta och inte alls på hugget att ställa oss vid spisen. Jag tror nästan på den idén alltså.. då får jag lite frisk luft samtidigt. Det är varmt på jobbet, såå varmt. Ute också.. känns som jag har spritlukt i näsan efter att ha använt handspriten, känns nästan som man blir dåsig av den starka lukten ibland. Tur att jag bara inbillar mig, när jag var gravid inbillade jag mig att det var farligt att andas in den lukten.. jag ska slut å funder så mycke alltså hehe.

Längtar till på torsdag då jag & Emilia ska till umeå och umgås me Malin & Nicole.. =D hoppas det är fint väder så vi kan promma och äta glass. Sedan hoppas jag hinna se Antis lägenhet också. Åh vad jag känner att det är härligt med sommar och värme, vi är redan inne i juni, helt sjukt vad tiden går fort.

Näe dags att promenera ner på stigen.
Höres!

Kommentarer
Postat av: Malinf

jag längtar med!

2008-06-02 @ 15:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0