sick and tired

of always being sick and tired!
Jaha här är jag igen efter ett arbetspass. Blev lite paniken innan jag skulle fara och jobba, fick ringa ner brorsan som fick va barnvakt en stund =) Imorrn kommer mamma o pappa hem, säkert bruna och fräscha, själv ä man blekfet men det orkar jag inte bry mig om. Jag är helsprängd! Förkylningen sitter kvar än och verkar inte vilja lämna min kropp. Känns som jag har smittat ner hälften på jobbet också.. sorry!!
Ska snart duscha men det känns så drygt, det är svinkallt ute.

Jag ska försöka somna tidigt ikväll, det funkar aldrig.. suck. Jag kan inte somna närsomhelst, varsomhelst längre.. det var ändå bra. Imorrn blire tidig morgon, Emilia hjärtat kommer nog va trött då jag ska väcka henne för att fara på dagis.
Alla kommer nog vara trötta.. näe nu äre dags för dusch om jag ska ta mig i säng innan 23.

Antal snusar har ökat från 1-6, jag är kass.. men ändå bättre än förut.
goodnight sweethearts, well its time to gooo!

Kommentarer
Postat av: Evvan

jo, det är roligt, men nu är det inte så säkert att det är besvarat... Så jag är som i en jobbig situation just nu tyvärr.

Jo jag förstår av dina inlägg att allt inte är hundra, men jag kommer snart med solen och värmen så kan vi muntra upp varandra å trycka i oss en massa gosaker :)

Kramar

2008-06-25 @ 23:06:59
URL: http://evesve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0