sim sim sim salabim

Här sitter jag och luktar eldrök, äckligt! For förbi Agnäs efter jobbet och pussade älskling som uppvaktar sin kompis som fyller 30 år idag. Vilken vacker by Agnäs är, där skulle jag lätt kunna bo. Iaf har jag jobbat delad tur idag vilket innebär att jag först jobbar 7-12 är ledig mellan 12-16.30 och jobbar sedan till 21.30. Drygt men iof är det okej för då få jag umgås med lill gumman min på dagen, jag har vart slö idag. Jag är trött.. ska duscha bort lukten och sedan lägga mig och sova, kanske se någon film.
Emilia och jag for och hälsade på min farmor och hennes gammelfarmor idag och fick go fika, sedan bjöd mamma & pappa på kycklingsallad till middag vilket också var mumsigt. Solade en sväng men jag hade så ont i huvudet så det vart som ingen större pressning. Emilia är överallt nu alltså.. jag springer hela dagarna, snabb är hon också.. man måste verkligen va på alerten för att hinna med i svängarna. Hon växer och blir stor, är ingen bebis längre utan ett barn, lill prinsessan, gladast i världen tror jag åh vad jag älskar henne. Mamma har farit hem för en stund sedan, hon har vart barnvakt medan jag jobbat.

Jag fattar ingenting av denna nya blogg, vars är mina kontakter? Måste jag skriva in deras blogg adress så fort jag ska gå och läsa eller ? helt nollad, hjälp mig!

nej nu äre time for bed! Skönt att jag inte börjar jobba förren kl. 15.00 imorrn, jag hoppas på sol opch värme, det var kallt ikväll! Hanä!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha ja du måste det. Det är ju ett minus.

Agnäs är verkligen vackert, varför flyttar ni inte dit då? =)

2008-06-08 @ 09:43:20
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Mia

jo agnäs är fint :)

2008-06-08 @ 13:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0