sol i sinne, brun inne?

Jag är mega trött, känns som jag inte orkar ta ett steg till idag, känns som jag inte gjort annat än att kuta fram å tillbaka på jobbet idag. Mamma bjöd på middag, TACK! Va helt slut då jag slutade halv fem, satt mig till och med ner på vägkanten och väntade på att mina älsklingar skulle hämta mig. Efter maten lekte vi ute på gräset och jag blev till och med solbränd i ansiktet på den lilla tiden. Emilia va såklart supertrött hon med så hon somnade så fort jag la henne. Ska nu vika lite tvätt och sen duscha och SOVA!! Gick inte att somna igårkväll, det var varmt och drygt.. inte heller på min timmas lunch gick det att sova. Jag har allvarligt fått lite sömnproblem, något som jag aldrig tidigare i mitt liv haft. Jobbigt! Oerhört jobbigt! Har ont i kroppen också, nacken och axlarna.. samt svanken. Skulle behöva en helkropps massage. 
 
Iaf ser jag fram emot 2 saker nu.. eller flera egentligen men jag nämner de två första sakerna som händer.
Imorrn ska jag och mina mamma kompisar + barn leka i lekparken och fika, kanske glass? skulle va mumsigt. Först ska jag såklart jobba men jobbar bara till 13.30 =)
Sen på torsdag ska jag & lill gumman till city.. ska också bli jätte roligt. Så när man har något att se fram emot så går allt som lättare + att det är underbart väder.. livet leker ju! 

Tror jag ska lyxa på med att raka benen ikväll.. man gör ju allt för att va smashing hot, om jag lyckas är en annan femma. Finnig, flottig och red face är vad jag är idag.. whatever! Det är varmt och jag svettas.

nämen klockan tickar.. nu äre dags och lämna datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0