tack för sovmorgon

Emilia vaknade kl. 09.00 det gjorde jag med, pigga och glada är vi båda. Har inte hunnit ta någon feber men ska göra det. Måste göra mig iordning för kl. 11.00 ska vi skjussa mamma o pappa till ume airport. Sen är det hem efter en väg för att sedan börja jobbet kl. 15.00 skönt att jag är pigg och alert. Vad jag känner mig på bra humör, underbart. Emilia sitter och diggar till musiken samtidigt som hon sliter sönder en tidning. Jag låter henne roa sig med det, eller fram till nu.. nu tog jag tidningen. Då blev hon sur, hon vill också sitta vid datorn, men det går dåligt.
 Här får hon dock sitta vid datorn:


Har ju missat lite dagens outfit, här kommer lördagens:

Lee jeans jc 799 kr
Linne gina tricot  70 kr tro jag
kofta gina 149 kr?
Halsaband gina 129 kr

Nu är Emilia less på att jag sitter och nördar, ska klä på oss nu och äta lite maat.
Här får ni en bild av mig också:

trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: M

Fan vilket snyggt linne!

2008-06-17 @ 10:26:42
Postat av: idamari

Ja, och i kväll kom solen. Här i Vilhelmina i alla fall. Hoppas ni får lite sol på er också. Håller med att linnet var mycket fint :D

2008-06-17 @ 19:54:57
URL: http://maire.blogg.se/
Postat av: sandra

Fan va fit du ser ut Gumman. Slimm nanting! Puss

2008-06-17 @ 21:20:01
Postat av: idamari

Kanon härligt verkligen. Nu är det en sådan fin sommarkväll som det bara kan vara här. Önskar och hoppas det blir fler sådana. :)

2008-06-17 @ 22:01:10
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0