Take a bow

Har nyss avnjutit en god lasange. Annars har jag & Emilia vart på promenad, vart på kyrkogården och sagt hej till älskade mormor. Det är så fridfullt på kyrkogården, va rätt skönt att bara vara där. Vattnade även på farfars grav samt några andra bekanta. Det var så härligt väder idag, det blåste ljumma vindar och solen värmde skönt. Va på Ica och konsum också.. handlade lite. Annars ha dagen vart lugn. Jag känner mig sårbar. Känns som tårarna bränner bakom ögonen så fort jag tänker på något tråkigt.
Jag känner mig tråkig idag också.. men jag ringde faktiskt en vän som jag inte pratat med på länge. Då blev jag lite glad.
Imorrn äre jobb igen, 7-16.30 underbar start på veckan.

Jag känner mig så negativ, måste hitta lite positiv energi.. kanske ska jag ta med mig Emilia ut i lekparken, sen bada.
Inte blir det bättre av att jag lyssnar på sad songs, men det är inte riktigt läge för värsta uppåt låten.

ähh hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0