The word is on your lips

save the world!

Det är lördag och midsommardagen, jag sitter och hostar och snorar på jobbet. Vilken härlig dag. Min midsommarafton bestod av jobb, dusch, te och en alvedon samt sängen flera timmar före midnatt. Vilken underbar midsommarafton, jag är inte alls bitter. Har nog aldrig gått så sakta till jobbet som idag, jag är inte fräsch. När jag kom på jobbet igår sa Daniel att jag såg ut som 7 svåra år och han hade rätt.. tur att någon är ärlig. hehe! Jag ska jobba till kl. 16.30 sen vet jag inte vad som händer, skulle tippa på att kvällen ser likadan ut som igår, alltså sova tidigt, alvedon och te ihopp om att va lite piggare imorrn. Ska nämligen jobba 7-16.30 imorrn också. Så ni kan ju tänka på mig när ni har kul i Örträsk ikväll, för jag antar att en tredjedel av västerbotten kommer vara där. Men jag unnar er allt roligt, någon måste ju hålla ställningarna på jobbet och den uppgiften tillfaller mig i år - Eliten! =P

Känns piss att jag var så trött igår att jag inte hann med att träffa mina älskade vänner mf och antis. Men det kommer väl fler tillfällen. Jomenvisst, nu är min rast snart slut.

Ringde hem till min M för en stund sedan och då fick jag prata med Emilia, jag sa hej det är mamma och hon svarade då mamma mamma. Min älskade dotter. Jag vill bara hem och krama henne.

Jaha annars äre ba bra för er?
trevlig midsummer.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jasså är det dit Bjurholmarna åker på midsommar? ska vi hitta på ngt på måndag eller? krya på dig!

2008-06-21 @ 23:19:00
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0