timmas rast

Har legat i vilorummet och försökt sova men det går banne mig inte. Jag kan inte sova längre och det är högst irriterande. Hungrig är jag också.. ! Jobbar till 16.30 idag och kommer va tröttis ikväll. Skulle visst äta nå kött, pären och rödvinsås till middag. Hoppas M vill va kock ikväll för jag känner inte peppen.

Sen är det helg och imorrn blir det träff med släkt, känns roligt för de va ett tag sen. Jag ska få en kusin (undra om det är hemligt än?) har ju lix inte sagt vem som ska ha barn. Blir min fjärde och mina andra 3 är vuxnare än jag =P kommer säkert bli så för Emilia också.. för brorsan lär väl inte skaffa barn än på några år, fast man ska väl aldrig säga aldrig. Men Emilia har ju Micke som är lika gammal. När jag var mindre ville jag ha massa kusiner som var lika gamla som jag. På pappas sida har jag alltid vart äldst av barnen, fast oftast blivit placerad vid barnbordet som jag för några år sedan bröt mig loss från haha. Mina kusinbarn är typ i min ålder.. iaf dom 2 äldsta. På mammas sida har jag bara en, som är 5 år äldre än mig.. det gick bra när vi var små.. sen va det ett glapp när hon blev tonåring och jag var lillis. Nu är vi tillbaka på samma våglängd igen så det är roligt, även fast jag känner mig väldigt liten ibland. Har alltid vart den där som är mittemellan vuxen och barn, kan va lite smådrygt ibland. Hoppas jag kan få många barn så mina barnbarn får massa kusiner =)

oj vad jag svamlar alltså.. nu är snart rasten slut och jag borde fläta ihop mitt rufs till hår. Ska äta lite korv också.
tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0