Trött kväll

Det blev leverbiff och potatis till middag, har tyckt om det men jag säger då att det inte är någon större hit. Men järn är ju viktigt så det är ju bra. Är helt slut i kroppen, jag & Emilia somnade på soffan klockan 18 och sov en timme. Sedan var det sängen för lillan och jag klev motvilligt upp.. har nu nyduschat och är redo för sängen jag med. Jag behöver sömn. Imorrn ska jag jobba 7-16.30 igen, det är en dryg tur.. men det går bra det med.

Här kommer lite sommar bilder på min prinsessa:
image152
Finast i världen

image153
Emilia gungar hängmatta

image154
Luktar på maskros

Kommentarer
Postat av: Evvan

Hon är så underbart fin :) Vi måste fara å bada när jag kommer hem under semestern någon dag. Saknar er, kram.

2008-06-03 @ 10:11:17
URL: http://evesve.blogg.se
Postat av: Lina

Viklen häftig hängmatta!

2008-06-03 @ 19:01:49
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0