tröttis

Jag kommer somna snart och det är positivt, så här orkeslös har jag inte vart sen Emilia var lill bebis. Jag ligger till och med och skriver detta inlägg, fråga mig inte varför jag ens orkar slösa sömn tid på detta men det känns som roligt att uppdata lite. Skulle sluta kl. 14.00 men det blev 16.30 istället för en skulle sluta tidigare. Har ätit kycklingrulle till middag, slappat framför tvn.. om orken fanns skulle jag helgstäda men det ger jag tusan i. Får bli nästa vecka denna tid. Fick lönebeskedet idag och såhär mycket pengar har jag aldrig tjänat ever.. jag är fett rik haha! Näe men efter att ha gått hemma med 180 kr per dag så känner jag mig duktigt rik, har jobbat som ett psyk denna månad så jag har gjort rätt för varje krona.
Imorrn blire jobb 7-14.00 och sen äre helg! Underbart!!

Emilia va jätte trött efter dagis, somna innan kl. 18 men sen vakna hon så vi har myst lite och lekt. Nu sover hon igen.
Känner mig glad, rosslig och trött.

Nu skiner solen och mamma & pappa ha komme hem från alicante, jag har saknat dom så det ska bli kul att träffa dom imorrn.
Tack och hej leverpastej!

Kommentarer
Postat av: Caroline Holgersson

Hur gammal är er lilla guldklimp?

Hälsa M från mig!

2008-06-26 @ 23:10:00
URL: http://vardagsmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0