Alltid kul med uppmuntran

Lördag kväll, jag sitter hemma och det är så skönt. Emilia sover och M är ute med grabbarna i Umeå. Idag har jag varit på folketshus en sväng, va någon vår mässa där. Inte alltför spännande men pappa var ju där. Sen fick jag en penna för att jag fyllde i ett formulär om folkhälsa haha. Hälsade på farmor också och fick fika och Emilia fick en fin haklapp. Hon är så go min farmor. Efter att ha hämtat Hasse i öredalen for jag & Emilia och åt middag hos mamma och pappa, fick inbakad fläskfilé, mumma. Såg melodifestivalen och min favorit, Charlotte Perelli tog hem segern.

Kul att jag fick en positiv kommentar också, har varit så mycket negativa kommentarer på sistone så tack det värmde verkligen =)
Känner ett sådant lugn, ska snart krypa ner under pläden (från ullkraft) kan ju göra lite smygreklam ;) och lösa korsord, har laddat upp med massa korsord, är verkligen en trevlig sysselsättning. Kanske låter som en pensionär nu =P men det är avkopplande. Jag är dock trött så hjärnan kanske inte är så på hugget ikväll. I så fall finns det säkert någon bra film att somna framför.
Känner mig väldigt tillfreds med livet just nu, jag mår bra och allt känns så bra. Jag har världens underbaraste familj.

image74
Mamma älskar dig mest i hela världen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Skönt när allt är som det ska! =)

2008-03-16 @ 12:59:28
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0