Dålig dag

Jag mår inte bra idag, och det beror på intaget av alkohol igårkväll. Jobbet ringde klockan 07.00 igårmorse och ville jag skulle jobba och självklart tackde jag ja. Storhelg så katjing! Jobbade till 16.30 sedan hem och duscha och fixa och sedan upp till Per-Anders för att äta thai mat. Blev vårullar, kycklinggryta, grillspett och ris + jordnötsås. Gap var kocken, otroligt gott var det. Krille, Eric, JT, Oskar, Hasse var också där. Var enda tjejen och saknade lite girl company. Vi skulle på wärdshuset som hade annonserat om pubkväll men när vi kom dit vid 23 tiden var det stängt. Typiskt Bjurholm. Ringde till mina kusiner, Åsa och Malin och för att höra vad dom hade för sig.. Åsa och Johan var på väg hem så jag mötte upp hemma hos dom, Victoria blev nog lite paff när jag plingade på vid midnatt =P satt och pratade och lite senare kom Marcus. Klockan 03.00 var vi hemma.. hade jätte trevligt men älskling fick sig lite jobb inatt, haha böhöver inte gå in på detaljer men jag behövde en nattlig dusch om vi säger så.

Idag har jag legat i soffan hela dagen, hängde på Marcus morbror m. familj som ska åka hem till sthlm ikväll på pizzan men vi åt inte. Mamma & Pappa bjöd oss och farmor på middag-Lammkött! Lill gumman sov hos dem inatt. Jag känner mig trött och less.. vill hem och duscha och lägga mig framför Wallander om jag orkar hålla mig vaken tills dess.
Har dock lite skurjobb där hemma, suck.

Trevligt men slitsamt, nu blire lungt läng!

Kommentarer
Postat av: kim

alltid trevligt med en nattlig dusch :)
betyder ju att man haft lite kul ändå! hihi

2008-03-25 @ 00:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0