fever

Emilia har feber - igen! Tyckte det var nyss hon blev frisk. Men det är väl så när barnen går på dagis. Förkylningar och feber går bara funt runt. Föräldrar till barn på dagis & nedre skol åldern måste nog va hemma med sjukt barn väldigt ofta? I veckan ha Marcus vart hemma och jag jobbat. Imorrn är jag ledig och jag ska njuta av att sova till klockan 7 eller 8 =) Sen ska jag njuta av att mysa med Emilia hela dagen. Sedan kommer Mikael och ska vara hos oss till på lördag. Svägerska ska äta thai mat med sina friends =)

Denna dag har varit rätt seg, tur att Gojj också jobbade så man hade någon i sin egen ålder att surra med =)
Har varit och handlat, glömde att posta brevet till försäkringskassan, jag är så snurrig. Fick åka runt halva bjuris för att köpa ett frimärke. Nu ska jag betala räkningar, hate it! Sedan blir det inga pengar kvar.

Ikväll är det fruktkväll, men jag köpte en sån där barn tom&jerry godis påse, tyckte det var så bra blandning, hade så svårt att bestämma mig så då passade det bra.
Vägde mig för någon dag sedan, vägde 56 kg.. ändå känner jag mig uppsväld och inte smal för fem öre. suck!

Nu ska jag hoppa in i duschen.. sedan mysa med min älskling i soffan! <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Har ni fruktkväll på Tordagar? nice. Måste tipsa om världens godaste smoothie (på tal om frukt) typ 250g hallon, massor med physalis, tre mandariner och tre kiwis, smaskens! Särskilt om hallonen är frysta då blir den iskall och god.

2008-03-28 @ 11:00:03
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0