Fina Fredag

Höll på försova oss imorse, M ringde och väckte mig.. min älskade karl. Jag är lyckligt lottad som har honom! Är så trött.. inte så konstigt med mina fullspäckade dagar. Men jag gillare. Är solo hemma, och jag njuter lite av att kunna ägna några minuter själv framför datorn. Ska passa på att helgstäda nu när jag har tid också. Emilia är på dagis, hon vinkar så glatt då jag går, känns bra att hon trivs. Är hungrig och vill inte laga mat.. kanske ska bjuda min love på lunch någonstans i bjuris.
Ska jobba 14.00-20.30 känns kul.
Sen är det helg.. ska ligga i soffan och se bra filmer och kramas.

Allt rullar på och allt känns så bra, jag mår kanon bra! =D
Jag gillar att min blogg är glad och positiv nu.

image66


Det var en kollega på jobbet som sa att Emilia var så fin och att hon kommer bli en riktig snygging.. och det är hon min vackra blomma!

image69

Trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart hon kommer bli en riktigt snygging!

2008-03-10 @ 11:59:47
URL: http://neithotep.babyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0